نوشته شده توسط : حمید

شما می توانید با اجرای تبلیغات کوتاه مدت برای افزایش فروش یا سرمایه گذاری در خدماتی (فروش قطعات خودرو) که ارائه می دهید ، تجارت قطعات یدکی را توسعه دهید. ارائه ارزش بهتر ، تحویل سریعتر ، طیف وسیع تر ، کیفیت بهتر یا محصولات تخصصی که تهیه آنها در جاهای دیگر دشوار است می تواند به شما در ایجاد روابط قوی تر و بلند مدت با مشتریان کمک کند.

برای توسعه کسب و کار خود ، باید چشم اندازهایی را که نیاز به نوع محصولات و کیفیت خدمات ارائه شده دارند شناسایی کرده و مزایای آن را به وضوح بیان کنید.

از رقبا متمایز شوید


با ارائه قطعات یدکی با کیفیت و ضمانت های طولانی کسب و کار خود را متمایز کنید. اهمیت قطعات با کیفیت را در مقایسه با جایگزین های کم هزینه که ممکن است زودتر به بازدهی برسند و زودتر خراب شوند، خودتان را زیر سوال نبرید!

برای تأمین قطعات یدکی یا قطعات یدکی سازندگان تجهیزات اصلی از تولید کننده معتبر قطعات با نام تجاری بالا ، کیفیت تصویر خود را دریافت کنید.(مثلا مدیران خودرو، ایرانخوردو،سایپا،کروز)

به دنبال چشم اندازها باشید


چشم اندازهای کسب و کار خود را مشخص کنید. مشتریان با حجم بالا مانند شرکت های خدمات و تعمیر ، تکنسین های خدمات مستقل و اپراتورهای حمل و نقل را هدف قرار دهید. راه اندازی یک عملیات عمده فروشی لوازم یدکی برای تامین خرده فروشی هایی که لوازم یدکی می فروشند. فرصت های عرضه قطعات تخصصی برای محصولات قدیمی که عموماً در دسترس نیستند را بررسی کنید ، مانند لوازم یدکی خودروهای قدیمی یا کامیونت هایی مثل داف!

آسان بگیرید!


سفارش و خرید از مشتریان را برای مشتریان راحت کنید. یک وب سایت با صفحات کاتالوگ محصولات خود و امکان سفارش آنلاین ایجاد کنید. به مشتریان بزرگ صفحات وب سفارشی یا کاتالوگ های چاپی ارائه دهید که محصولاتی را که مرتباً از شما سفارش می دهند نشان می دهد. یک سرویس پاسخگویی تلفنی 24 ساعته برای مشتریان ایجاد کنید تا سفارشات فوری را خارج از ساعات کاری معمول شما ثبت کنند.

برای اطلاع بیشتر در زمینه فروش قطعات یدکی به صورت اینترنتی، می توانید مقاله بهترین روش فروش لوازم یدکی را بخوانید!

انعطاف پذیر و راحت باشید


برای بهبود راحتی ، طیف وسیعی از گزینه های تحویل را به مشتریان ارائه دهید. ارائه خدمات و تعمیر مشتریان با خدمات تحویل سریع یا جمع آوری تعمیرات فوری. خدمات تحویل یک روزه را برای مشتریانی که قبل از زمان معینی سفارش می دهند ، مثلاً ساعت 3 بعد از ظهر ، معرفی کنید. برای مشتریانی که سفارش آنلاین یا تلفنی می دهند ، یک نقطه جمع آوری ویژه در محل خود در نظر بگیرید.

پاسخگوی مشتریان بزرگ باشید


خدمات مدیریت سهام به مشتریان بزرگ ارائه دهید. خرید سهام آنها را تجزیه و تحلیل کنید و الگوهای استفاده را مشخص کنید. خدمات پر کردن سهام را ارائه دهید که اطمینان حاصل کند مشتریان همیشه سطح مناسب سهام برای قطعات مورد استفاده معمولی را دارند. ارائه خدمات تحویل برنامه ریزی شده برای قطعات با حجم کمتر. شامل گزارشات مربوط به استفاده از سهام به عنوان بخشی از خدمات مدیریتی خود باشید.

کسب و کار خود را تبلیغ کنید


افزایش فروش کوتاه مدت با اجرای تبلیغات در قطعات پرطرفدار و پرحجم مانند کیت های سرویس خودرو که شامل فیلتر ، شمع و روغن با قیمت تبلیغاتی است. برای رانندگی در زمستان ، محصولات فصلی مانند ضد یخ و برف پاک کن شیشه را تخفیف دهید. برای مشتریان دائمی طرح های تشویقی ایجاد کنید تا فروش مجدد را با ارائه پاداش برای مشتریانی که از هدف خرید شما تعیین کرده اند ، تشویق کنید.

 

چطور سود فروش لوازم یدکی را می توان افزایش داد؟

1
تشخیص شماره قطعات را برای کارکنان پیشخوان آسان کنید. برای جایگزینی سیستم های کاغذی ، روی فهرست قطعات الکترونیکی سرمایه گذاری کنید. کارکنان را آموزش دهید تا از فهرست الکترونیکی به نحو احسن استفاده کنند. کاهش زمان لازم برای یافتن شماره قطعات توسط کارکنان ، بهره وری و خدمات به مشتریان را بهبود می بخشد. کارکنان می توانند به مشتریان بیشتری خدمت کنند ، که به احتمال زیاد از خدمات سریع راضی هستند و فرصت های بیشتری را برای فروش در آینده افزایش می دهند.

2
کاهش یا حذف خطاها در سفارش. سفارش قسمت اشتباه و ترتیب بازگشت و تعویض هزینه ها را افزایش داده و حاشیه ها را کاهش می دهد. کارکنان را برای بهبود دقت آموزش دهید و انگیزه هایی را برای بهبود عملکرد ارائه دهید. مدیریت موجودی برای به حداقل رساندن از بین رفتن مشتری ها!!. تجزیه و تحلیل سابقه خرید برای شناسایی سهام سریع در حال حرکت و حذف اقلام منسوخ شده. سطح سهام را با رزرو در بخش خدمات همگام کنید.

3
برای ایجاد فروش افزایشی قطعات یدکی خودرو ، با بخش خدمات همکاری نزدیک داشته باشید.همکاران بسیاری از اوقات می توانند به شما سرنخ بدهند! شما می توانید همیشه از آن ها ایده بگیرید و از روش هایی که آن ها استفاده می کنند و جواب می گیرند استفاده کنید! حتی می توانید اشتباهاتشان را در نظر بگیرید و سمت آن ها نروید! 



:: بازدید از این مطلب : 280
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 10 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حمید

مجموعه ایران ون رنتال بهترین و مطمئن ترین سایت در زمینه اجاره ون در

کشور می باشد .

ون هایی که در این شرکت اجاره داده می شود مانند ون هایی که در سطح شهر

می بینید نیستند ، این ون ها مخصوص سفر، راه های طولانی و تشریفات ها

هستند .

یکی از این ون ها تویوتا هایس سقف بلند است که بی شک یکی از بهترین ون

های این سال ها می باشد .

دلیل این حرف این است که تویوتا به راحتی و قدرتمند بودن ماشین هایش

معروف است و ون هایش هم از این حرف پیروی می کنند .

تویوتا هایس سقف بلند 14 نفر ظرفیت دارد که مشتری از 10 نفر آن می تواند

استفاده کند .

این ون دارای سیستم سرمایش و گرمایشی فوق العاده قوی می باشد .

به علاوه موارد بالا این ون مجهز به مانیتور می باشد که کودکان  و حتی

بزرگسالان با بازی و فیلم هایی که در آن وجود دارد ، می توانند خود را در طی

راه سرگرم کنند .

شرکت ایران ون رنتال ، شرکتی است که به سلامتی و زیبایی ون هایش بسیار

 اهمیت قائل است و هیچ موقع یاد ندارد که ونی خراب یا قابل استفاده نباشد !

از این ون می توانید برای مسافرت های دسته جمعی یا با  تعداد بالا به راحتی و

بدون دردسر رانندگی بهره ببرید .

اجاره ون در شرکت ایران ون رنتال این گونه است که ، ون ها با راننده اجاره

داده می شوند و هیچ فکر و خیالی درباره رانندگی نباید داشته باشید .

مسافر هایی که در شرکت ایران ون رنتا در حال فعالیت هستند ، از بهترین و

ماهر ترین رانندگان ون کشور می باشند ؛ این راننده ها امنیت سفر  شما را بر

قرار می کنند تا شما از سفر خود به طور کامل لذت ببرید .

رانندگان شرکت ایران ون رنتال کار اولشان رانندگی است و کار دومشان تور

لیدر می باشد که شما را در شهر مقصد به طور کامل بگرداند و بازگرداند .

اگر تمایل به این تور ها را داشته باشید یک هزینه جداگانه هم به عنوان تور بسته

به کیلومتر و کیفیت جاده ( خاکی و آسفالت  ) تعیین می شود .

و اما فرق ون تویوتا هایس سقف بلند با دیگر ون ها این است که این ون صندلی

های بسیار بسیار نرمی دارد که شما مانند تخت خواب می توانید روی آن بخوابید.

بدنه بسیار شیکی دارد که می تواند با یک نگاه به آن به میزان فرق بین آن و

دیگر ون ها پی برد .

از این ون می توان برای تراسفر های فرودگاه استفاده کنید .

یعنی اگر مهمان خارجی دارید ، می توانید  با این ون به استقبالش بروید و آن را

 در شهر بگردانید .

مورد دیگری که این ون مورد استفاده قرار می گیرد آنجا است  که یک گروه

سیاستمدار یا اشخاص مهم کشور خاهان بازدید از یک پروژه در کشور هستند را

با این ون جابه جا کنید که خیلی هم مقرون بصرفه و با کلاس می شود .

مورد دیگر را می خواهم با مثال برای شما بگویم :

فکر کنید سه زوج که خیلی هم رابطه خوبی باهم دارند ، می خواهند به سفر بروند تا هوایی عوض کنند .

طبق  معمول هر زوج با ماشین خود قصد دارد به مسافرت برد که این کار هم هزینه بنزین دارد و اصتحلاک بالایی برای ماشین دارد.

ولی اگر به جای آن از شرکت ایران ون رنتال یک ون تویوتا هایس سقف بلند ، با راننده اجاره کنند ، حتی می  توانند بدون فکر به رانندگی از سفر لذت ببرند .

با راننده بودن ون های اجاره ای ایران ون رنتال مسافرت شما را مانند مسافرت با هواپیما آسان می  کند ولی برتری مسافرت  با ون این است که شهر هایی که در مسیر مقصد وجود دارند را هم می توانید بگردید و از جاذبه های گردشگری آنها هم بازدید  کنید .

معمولا روز اول بعد از رسیدن به شهر مقصد را به دلیل خستگی رانندگی از

دست می  دهید ولی وقتی که شما راننده داشته باشید می توانید بخوابید و

استراحت کنید تا به شهر مورد نظر برسید .

ون تویوتا هایس سقف بلند را برای مسافرت ، یا سفر  کتری یا هر چیز دیگری برای تمام کشور با راننده می توانید اجاره کنید ولی این امکان برای خارج از کشور متاسفانه وجود ندارد



:: بازدید از این مطلب : 285
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 12 تير 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حمید

ون تویوتا هایس 2019

سلام در این مطلب از مجموعه مقالات تخصصی ون قصد داریم موفق ترین ون دنیا یعنی تویوتا هایس را خدمتتان معرفی کنیم ولی این مورد مربوط به هایس مدل 2019 می شود. 

با ما همراه باشید تا ون تویوتا مدل 2019 را بهتر بشناسید...

معرفی ون toyota Hiace 2019

تویوتا HiAce کاملاً جدید رشد کرده و اکنون ویژگیهای ایمنی و راحتی استاندارد را در اختیار شما قرار می دهد. اما آیا فواصل سرویس شش ماهه خریداران را خاموش می کند؟

مدت زمان زیادی بین نوشیدنی ها است - 15 سال کامل - اما تویوتا سرانجام وان های HiAce 2019 جدید را از بین برد و جای تعجب دارد که واقعاً خوب است.

پیش از آخرین HiAce نسل قبلی که یک خانه جدید در استرالیا پیدا کرده بود ، تویوتا بیش از 335،000 ون و اتوبوس HiAce را به مشتریان استرالیایی تحویل داده است زیرا در ابتدا به فروش رفته است.

با وجود سن ، HiAce همچنین به طور مرتب رتبه برتر فروش را در بخشی که رقبای خود به خوبی و به واقع پیش رفته بودند ، در اختیار داشت.

با تبدیل شدن مقررات ایمنی به مراتب دقیق تر ، تویوتا تصمیم گرفت طرح تختخواب مسطح را خنثی کند و در عوض به دنبال طراحی نیم بانک باشد نه تنها امنیت را بهبود می بخشد بلکه راحتی بیشتری را در کابین اصلی فراهم می کند.

با هدف ساده تر شدن پیشنهادات خود ، تویوتا HiAce را با سه نوع - Long Wheelbase (LWB) ، Super Long Wheelbase (SLWB) و Commuter به همراه گزینه های دو موتور و دو گیربکس منتشر کرده است.

قیمت گذاری از 38.640 دلار (به علاوه هزینه های داخل جاده) برای HiAce LWB با گیربکس شش سرعته دستی و یک موتور بنزینی V6 شروع می شود ، در حالی که یک حرکت به یک گیربکس اتوماتیک باعث افزایش قیمت 2000 دلار می شود (این مرحله به دیسک عقب تهویه نیز می افزاید). ترمز). حرکت به دیزل 3500 دلار اضافی است.

پیشران جلو جلو ، موتور دیزلی چهار سیلندر 2.8 لیتری توربوشارژ است که در HiLux ute وجود دارد ، که 130 کیلو وات نیرو و 450 نیوتون متر گشتاور را در انواع اتومبیل ون / خدمه اتوماتیک (گشتاور اوج بین 1600-2400 دور در دقیقه) و 420 نیوتن متر در وانت دستی تولید می کند. / انواع خدمه (حداکثر گشتاور بین 1400-2600 دور در دقیقه). در اتوبوس Commuter ، همان موتور 120 کیلو وات نیرو و 420 نیوتن متر گشتاور تولید می کند (با حداکثر گشتاور بین 1600-2200rpm).

مصرف سوخت دیزل در هر 100 کیلومتر 7.5 یا 8.2 لیتر سوخت برای LWB و 8.4L / 100km برای SLWB و LWB Crew Van وارد می شود. هر دو نوع اتوماتیک و دستی با شش دنده دستی در دسترس هستند.

یک موتور بنزینی جدید ، که پیکربندی مشابهی با نسل فعلی Kluger دارد ، یک V6 3.5 لیتری با فشار طبیعی است که 207kW نیرو و 351 نیوتن متر گشتاور تولید می کند (گشتاور اوج در 4600 دور در دقیقه). آن را در سراسر دامنه HiAce یا با یک گیربکس شش سرعته دستی یا شش سرعته اتوماتیک در دسترس است.

مصرف سوخت برای انواع دستی 12.4L / 100km و برای انواع اتوماتیک در چرخه ترکیبی 12.0L / 100km است. تمام مدل ها با مخزن سوخت 70 لیتری عرضه می شوند.

خریداران HiAce بیشتر از لحاظ ایمنی از جهش بزرگ به جلو لذت می برند. HiAce دارای یک امتیاز ایمنی پنج ستاره ANCAP قابل توجه ، با ترمز اضطراری خودکار (AEB) شامل استاندارد تشخیص عابر پیاده و دوچرخه سوار در کل محدوده HiAce است.

از بیرون ، تفاوت فوری که متوجه خواهید شد ، قسمت جدید کاپوت است که قسمت جلوی خودرو را به همراه موضع بسیار بزرگتر در جاده گسترش می دهد.

انواع LWB از HiAce در طول 5265 میلی متر (افزایش 570 میلی متر) و بر روی یک چرخ محوری که اندازه آن 3210 میلی متر است (افزایش 640 میلی متر) می نشیند. این در بالای یک افزایش عرض آهنگ به 1670mm (پرش 200 میلی متر و 205 میلی متر به ترتیب برای جلو و عقب) و افزایش کلی به 1950mm (افزایش 255 میلی متر) است - می توان به راحتی تفاوت بینایی را در هنگام قدیمی HiAce و HiAce جدید کنار هم قرار گرفته اند.

انواع SLWB همچنین با طول 535 میلی متر اضافی و طول چرخدار اضافی 750 میلی متر افزایش می یابد ، به طوری که پایه چرخ اصلی اکنون 3860 میلی متر است. عرض نیز با 70 میلی متر افزایش یافته است. ظرفیت بار برای وان LWB به 6.2m3 و SLWB 9.3m3 افزایش یافته است.

درب راننده را باز کنید و با یک کابین تازه شده که تمام زنگ ها و سوت های موردعلاقه شما را در یک ون مدرن ارائه می دهد ، مورد استقبال شما قرار می گیرد. طیف وسیعی از این سیستم 7.0 اینچی با استفاده از صفحه لمسی رنگی و پیمایش ماهواره ای داخلی با هشدارهای مربوط به ترافیک زنده و رادیو دیجیتال DAB + همراه با اتصال USB (1 پورت در وانت و 6 عدد در مسافر GL) استفاده می شود.

اجاره ون تویوتا هایس سقف بلند

ون تویوتا هایس در ایران هنوز مدل 2016 این خودرو است که اجاره داده می شود و اجاره آن هم معمولا بصورت با راننده است 

تویوتا هایس مدل های قبلی در 2 سبک سقف بلند و سقف کوتاه در ایران وجود داشت که هر 2 در مارکت ون های اجاره ای طرفداران خود را داشتند اما برای تشریفات اجاره ون تویوتا هایس سقف بلند بسیار بیشتر بود. 

تویوتا بدلیل راحتی، سرمایش گرمایش خوب و ایمنی بالا ون بسیار پر طرفدار و دوست داشتنی در میان ایرانی ها است. 

امروز که ون هیوندای h350 هم وارد بازار اجاره ون در ایران شده است، باز هم تویوتا هایس سقف بلند هنوز طرفداران وفادار خود را حفظ کرده است چون اگر تعارفات را کنار بگذاریم، اگرچه هیوندای h350 از نظر تشریفاتی مطلوب تر از تویوتا هایس است اما از نظر فنی و ایمنی برای کسانی که ون ها را بشناسند هنوز نتوانشته ونی مطمئن جایگزین کند. 

قیمت بالا تر و افاده بیشتر هیوندا هم نتوانست آنقدری که باید کار ساز باشد.

بررسی داخل ون تویوتا هایس 2019

در حالی که در حال حاضر با قابلیت اتصال گوشی های هوشمند در دسترس نیست ، تویوتا به مشتریان این امکان را می دهد تا سامانه های سرگرمی خود را با اپل کارپلی و اندروید خودکار به صورت رایگان تا چهار ماه چهارم سال 2019 ارتقا دهند.

از دیگر نکات برجسته این ویژگی می توان به نمایشگر رنگی 4.2 اینچی در جلوی درایور برای عملکردهای رایانه مسافرتی (همراه با یک دوربین تشخیص سرعت عالی که آخرین منطقه سرعت خواندن را روی صفحه نمایش می دهد) ، کنترل کروز استاندارد در محدوده ، اتوماتیک بالا / پایین در تمام پنجره ها ، درهای کشویی دوتایی ، سنسورهای پارکینگ جلو و عقب و دوربین دید عقب.

بسته به نوع انتخاب شده ، خریداران همچنین از یک آینه دید عقب دیجیتالی برخوردار می شوند ، که آینه استاندارد نمایش عقب استاندارد را به یک خوراک دوربین زنده تبدیل می کند که به بیرون خودرو نگاه می کند. مزیت این سیستم امکان دیدن قسمت عقب در هنگام پر شدن ون پر از دنده است.

تویوتا استرالیا همچنین در 5 سال گذشته در زمینه لوازم جانبی اصلی مهندسی HiAce ، و همچنین تست های گسترده در زمینه سوارکاری و هندلینگ ، مؤثر بوده است. ما این شانس را داشتیم که با تعداد کمی از آنها بازی کنیم ، از جمله یک مرحله عقب سفت و سخت با سنسورهای پارکینگ داخلی و مورد علاقه ما - سیستم ذخیره سازی نردبان های سقفی.

مفهوم پشت نگهدارنده نردبان نصب شده در سقف این بود كه از نیاز صعود رانندگان به پشت خودرو برای بارگیری یا تخلیه نردبان از پشت بام جلوگیری شود. این همه مشتری را مناسب نمی کند زیرا فقط نردبان کوچکتری را در خود جای می دهد ، اما نظریه این است که امکان ذخیره نردبان را بدون دردسر بستن در پشت بام و نگرانی از بند بند بودن فراهم می کند.

همچنین یک نوار برآمدگی جلو نصب شده با سنسورهای پارکینگ داخلی و فولاد ضخامت 6 میلی متر برای جلوگیری از آسیب دیدگی وسیله نقلیه با لانه های کوچک و یا ضربه ها وجود دارد.

درایو HiAce چگونه کار می کند؟ خوب این بخشی است که ما را بیشتر شگفت زده کرد. نسل قبلی HiAce به رانندگان ملزم می شد که به سختی جای خود را بکشند و سپس با یک تونل فرمان که در بین پاهای خود قرار دارد ، بالای موتور بنشینند.

آخرین HiAce با استفاده از فضای جلویی برای ذخیره موتور ، این کار را از دست می دهد ، که باعث می شود وضعیت صندلی احساس پایین تر و راحت تر شدن و راحت تر شدن آن شود. و ، در حالی که فرمان هنوز از نظر هیدرولیکی پشتیبانی می شود ، هدایت با دقت بیشتر از طریق چرخ بسیار آسان تر است.

زاویه دستیابی به چرخ از 45 درجه همچنین به معنی چرخش چرخشی 11 متر برای وانتهای LWB و 12/8 متر برای SLWB و رفت و آمد است.

به جاده ضربه بزنید و فوراً قابل توجه است که میزان کاهش سر و صدا از موتور کاهش می یابد - حتی بیشتر از این با بنزین V6.

ما هر دو گیربکس شش سرعته اتوماتیک و دستی را آزمایش کردیم و هر دو گیربکس را پیدا کردیم تا از گشتاور موتور استفاده بسیار خوبی کند. این کتابچه راهنما با جابجایی های بی خیال ، پدال کلاچ سبک و عملکردی عالی که امکان تطبیق مجدد را در بالادست ها و سرازیرها فراهم می کند آسان است.

گیربکس اتوماتیک دارای یک عملکرد تعویض دستی است و هنگامی که با بنزین V6 همراه است ، یک پشته بلند شده و برخاست. گشتاور اوج نسبتاً اواخر با سرعت 4600 دور در دقیقه به بازار عرضه می شود ، اما صدای عالی را ایجاد می کند و به طور شگفت آور رانندگی است.

متأسفانه ، میزان دوچرخه بهبود نیافته است ، زیرا مدلهای وان دیزلی LWB محدود به ترمز 1900kg / 1400kg (به ترتیب کتابچه دیزلی / بنزین) و LWB van و Crew تا 1500 کیلوگرم ترمز شده (دیزل / بنزین اتوماتیک) هستند ، در حالی که وانت SLWB و رفت و آمد فقط 1500 کیلوگرم بدون در نظر گرفتن ترکیب موتور ترمز کرد.

نکته دیگر برای افزودن به لیست منفی ، کمبود درب انبار است. در حالی که می توان یک پالت را از طریق درهای جانبی ون SLWB بارگیری کرد ، بارگیری یک پالت از طریق عقب LWB با یک درب بازشو به سمت بالا می تواند زندگی را برای برخی از خریداران دشوار کند و در نهایت این وسیله نقلیه را برای برخی از مشتریان حاکم خواهد کرد.

حلقه جاده ما شامل برخی از رانندگی های شهری و حومه شهر بود تا احساس بهتری برای HiAce در داخل و اطراف شهر داشته باشیم. به طور باورنکردنی خوب رانندگی می کند و عرض اضافی به آن کمک می کند تا در جاده کاشته شود.

احساس فرمان عالی است ، احساس پدال ترمز خوب است و سیستم توقف / شروع به کار در مدلهای دیزلی با تاخیر کمی بین رها شدن ترمز و دور شدن از آن به خوبی کار می کند - البته سوئیچ برای غیرفعال کردن دستی این ویژگی وجود دارد.

قابلیت دید در قسمت جلویی و جانبی بسیار عالی است و آینه نمای دیجیتالی در پشت در مدلهای LWB Crew و Commuter جذابیت خاصی دارد. این فناوری را می توان به عنوان بخشی از بسته گزینه به قیمت 1000 دلار به مدل های LWB اضافه کرد ، که شامل یک آینه دید کم نور خودکار است که قادر به نمایش خوراک دوربین زنده از پشت ون و آینه ها و ضربه گیر های بدنه ، چراغ های مه شکن هالوژن ، و و برش کروم.

خدمات برای هر سرویس در مدلهای بنزینی شش سیلندر و هر دلار برای مدلهای چهار سیلندر 240 دلار در هر سرویس ارائه می شود. هر شش ماه یا 10،000 کیلومتر سرویس دهی لازم است ، که برای آنچه احتمالاً ابزاری برای تجارت است ، بسیار کوتاه است.

هم اکنون تویوتا پنج سال ضمانت نامحدود کیلومتر (یا پنج سال و 160،000 کیلومتر برای مشاغل و خریداران ناوگان) ارائه می دهد ، اما در صورت سرویس دهی به وسیله نقلیه در کنار برنامه پیشنهادی خود ، می تواند ضمانت نامه را به هفت سال افزایش دهد.

تویوتا HiAce کاملاً جدید شش را برای تویوتا لگد می زند. این نمونه ای از تویوتا است که به سختی کار می کند تا محصولات پیشرو کلاس با ایمنی مسافر را در ذهن خود بکشد.

این دستگاه به زیبایی حرکت می کند ، مجهز به فناوری ایمنی استاندارد است و از همه مهمتر می توان آن را با لوازم جانبی خلاقانه ای طراحی کرد که توسط تیم در استرالیا با ماندگاری در ذهن مهندس شده است.

اگر شما یک تولید کننده ون که فاقد فناوری ایمنی پیشرفته در HiAce است ، توجه می کنید. مشتریان تجاری نباید در مورد امنیت چیزی بیش از بهترینها را حل کنند.

تویوتا می گوید درهای انبار بر روی کارتها هستند ، بنابراین اگر این ویژگی برای شما ضروری است ، ما فعلاً خرید را متوقف می کنیم ، اما برای هر کس دیگری ، ارزش تست کردن HiAce را دارد ، این یک جانور کاملاً متفاوت است. مدل خروجی



:: بازدید از این مطلب : 318
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 15 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حمید

لیفان x60

در این مطلب از وبلاگ تخصصی مرجع ون قصد دارم یک مطلب دیگر در خصوص خودرو های چینی قرار بدم که امروز تقریبا دارن خیابون های ایران رو پر می کنند. 

Lifan X60 یک متقاطع کلاس D است که از سال 2011 در Cherkessk با استفاده از روش مونتاژ گره های بزرگ تولید می شود. ابعاد کلی خودرو به شرح زیر است: طول - 4325 میلی متر ، عرض - 1790 میلی متر ، ارتفاع - 1690 میلی متر. ترخیص کالا از گمرکی - 179 میلی متر. از نظر ظاهری ، این خودرو کاملاً جذاب و مدرن به نظر می رسد.

نمای بیرونی Lifan X60 با ورم و جریان ساده مشخص می شود: یک کاپوت بزرگ با یک مشبک کرومی همراه با چراغهای کوچک شیب دار و قوس های چرخ بزرگ. در قسمت پشتی چراغهای ذوزنقه ای ذوزنقه ای و یک درب پنجم بزرگ وجود دارد. یک فضای داخلی نسبتاً جادار ، یک طراحی دو رنگ با یک کف روشن و یک قسمت تیره را دریافت کرد. پایان با پلاستیک سخت غالب است.

اژدر طراحی وام گرفته شده از Toyota RAV4. قسمت های پشتی ردیف عقب از نظر زاویه قابل تنظیم هستند. و در صورت نیاز به افزایش محفظه چمدان ، آنها را می توان تاشو کرد ، با گرفتن 1170 لیتر فضای قابل استفاده با کف تقریبا مسطح. حجم استاندارد صندوق عقب 405 لیتر است. در زیر کاپوت یک موتور بنزینی چهار سیلندر با زمان بندی متغیر سوپاپ قرار دارد. حجمی برابر با 1.8 لیتر دارد.

در چین ادعا می شود قدرت موتور 133 اسب بخار و برای روسیه 128 اسب بخار قدرت است. واحد برق قادر است در 11.2 ثانیه ماشین را به "صدها" شتاب دهد و به سرعت تا 170 کیلومتر در ساعت برسد. حداکثر لحظه پیچش باعث می شود 168 نانومتر در 4000 - 4200 دور در دقیقه. انتقال - دفترچه راهنمای 5 سرعته. درایو در حال حاضر فقط رو به جلو است ، اما سازنده در حال حاضر روی نسخه چهار چرخ محرک این کراس اوور کار می کند. سیستم تعلیق جلوی آن مك فرسون است و قسمت عقب یك اهرم سه اهرمی است.

Lifan X60 با وجود حضور حتی در تنظیمات اصلی ABS ، EBD ، سنسور پارکینگ ، قفل مرکزی ، لوازم جانبی ، دو کیسه هوا ، چراغهای هالوژن ، چرخ های آلیاژی ، چرخ یدکی تمام اندازه ، فرمان برق ، تهویه مطبوع و صندلی های چرمی باعث می شود تا مصرف کنندگان با حضور در آن حضور داشته باشند. . تجهیزات پیشرفته تکمیل شده توسط آینه های جانبی گرم و صندلی راننده ، سیستم صوتی ، تهویه هوا ، چرخ های آلیاژی و اثاثه یا لوازم داخلی صندلی از "چرم". این شرکت در نظر دارد نسخه های گران تری را با جعبه دنده اتوماتیک ، پیشرانه تمام چرخ و تجهیزات پیشرفته منتشر کند.

 



:: بازدید از این مطلب : 327
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 15 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حمید

Besturn B50 ، سدان کلاس C ، نماینده خط اتومبیل مسافری از رهبر صنعت خودروسازی چین ، FAW ، اولین شرکت خودروسازی در چین است. طراحی این خودرو با مشارکت مستقیم دفتر ایتالیایی Italdesign و استاد طراحی جهانی Fabrizio Giugiaro ایجاد شده است. کسی که در VW Golf (آخرین نسل ها) دست داشت و در استون مارتین بی نظیر بیست و بیست. ظاهر برازنده ، اما در عین حال محکم بود. در قسمت جلوی خودرو توجه مشبک اصلی به آن جلب می شود. چراغ های ال ای دی در استرن و دو لبه تیز که از کنار سدان در حال اجرا هستند ، ظرافت فرم ها را برجسته می کنند.

اساس پایه سدان FAW Besturn B50 از مزدا 6 نسل قبلی است. طول کلی این خودرو 4600 میلی متر (پایه چرخ 2،675 میلی متر) ، عرض - 1785 میلی متر ، ارتفاع - 1،435 میلی متر است. حجم تنه - 450 لیتر. با تشکر از چیدمان خوش فکر و تجهیزات غنی ، سالن Besturn B50 از راحتی بالایی برخوردار است.

لوازم یدکی بسترن b50

اگر شما هم از مالکین بسترن b50 هستید و دغدغه قطعات یدکی این اتومبیل را دارید. می توانید با مراجعه به لینک لوازم یدکی بسترن b50 قطعات این اتومبیل را از وارد کننده اصلی این لوازم در بازار قطعات یدکی تهران خریداری کنید.

صندلی راننده مجهز به یک غلتک پشتیبانی کمری قابل تنظیم است. در سطح تریم Deluxe و Premium ، صندلی راننده با استفاده از یک درایو برقی در 8 جهت تنظیم می شود. مشخصات صندلی با پشتیبانی جانبی بهبود یافته ، راحتی و راحتی راننده و مسافر را فراهم می کند. از آنجا که واحد قدرت فقط موتور چهار سیلندر بنزینی 1.6 لیتری در دسترس است با 103 اسب بخار (145 نیوتن متر) ، اما می توان آن را هم در یک جفت با مکانیک 5 سرعته و هم در یک جفت با اتوماتیک 6 باند سفارش داد.

مشخصات فنی به معنای متوسط ​​مصرف 7.8 لیتر در 100 کیلومتر است. سیستم تعلیق جلوی دو آرایش و جلو و تعلیق مستقل چند لینک عقب از نوع E ، کنترل و پایداری عالی Besturn B50 هنگام رانندگی در هر جاده را تضمین می کند. نسخه اصلی Besturn B50 شامل چرخ های آلیاژی ، تهویه مطبوع ، پنجره های قدرت از همه درها ، ABS + EBD ، سیستم ضد سرقت ، سنسور پارکینگ ، رایانه در داخل ، سیستم چندرسانه ای و سایر گزینه ها است که به طور سنتی در تجهیزات اتومبیل کلاس C و D.

 



:: بازدید از این مطلب : 305
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 15 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حمید

نام ون هیوندای h350 از کشوره کره جنوبی است.

این ون توسط کمپانی هیوندای موتورز تولید شده است.

در حال حاضر هیوندای h350 قابل مقایسه با انواع ون های بنز ویتو، نیسان، ایوکیو و ون های لوکس بازار جهانیست.

هیوندای h350 بیشتر در کشور ما در مدل های 2012-2013 موجود است.

اما مدل 2019 این خودرو در گمرک متوقف شده است.

پیش بینی می شود این ون در بدو ورود به بازار ایران با قیمت بالای 700 میلیون تومان خرید و فروش شود.

اما قیمت این ون از همان سال 2013 چیزی حدود 300 تا 500 میلیون تومان بسته به کارکرد ون در وبسایت های باما ، دیوار و شیپور برای فروش گذاشته شده است.

این ون ها بیشتر برای امور تشریفاتی و ترانسفر های اشخاص مهم و فرودگاه کاربرد دارد.

اما این ون ها چه امکانات و ویژگی های بخصوصی دارند؟

امکانات ون هیوندای h350

سانروف برای تهویه هوای داخل کابین.

پارک هوشمند celever parking و دستیار پارک.

امکان تنظیم شیشه برقی و آینه های جانبی.

مجهز به بخاری دوم و ساپورتر بخاری.

مجهز به سیستم صوتی فوق مدرن با انواع درگاه های htmi ، aux ، cd-dvd

شتاب صفر تا 100 چیزی حدود 11 ثانیه (لازم به ذکر است خودرو تندر 90 نیز شتاب صفر تا 100 را 11 ثانیه طی می کند و این آمار برای یک خودرو پلتفرم ون بینظیر است)

مجهز به کپسول آتشنشانی داخل کابین با چکش

مجهز به ترمز abs ضد قفل

کیسه هوا برای راننده و سرنشینان جلو

من یک مقاله می خوندم درباره اجاره ون هیوندای h350 از سایت ایران ون رنتال.

جالب بود که این وبسایت علی رغم اینکه کارشون اجاره ون هست چقدر خوب از پس معرفی ون هیوندای بر اومدن.

مطالب مرتبط :



:: برچسب‌ها: هیوندای ,
:: بازدید از این مطلب : 342
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 16 بهمن 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حمید

خیلی از افراد قم رو به عنوان یک شهر مذهبی میدونن!

اما اگر از من بپرسید،میگم قم بیشتر یک شهر توریستیه!

اگر از دلیلش میپرسید،باید بگم که این مطلب رو تا انتها دنبال کنید.

کار من ون هست.یعنی هرچیزی که مربوط به ونه!

در آنالیزهای گذشتم راجع به شغلم فهمیدم که کرایه ون در قم در موتور جستجوی گوگل خیلی سرچ می شه!

همین موضوع راغبم کرد که بیامو یه تحقیقی بکنم و ببینم موضوع چیه.

اصولا کرایه ون به هر شهری منوت به اینه که اون شهر یک "چیزی" داره !

خب پس نظر شما اینه که اکثرا برای زیارت به این شهر می رن نه؟

من هم در جواب می گم که بله! درسته !

اما سیاحت مذهبی یک بخش کوچیکی از سفر به این شهره و بسیاری از افراد به خاطر چیز های دیگه به این شهر می رن.

قم جاذبه های توریستی بسیاری داره که حتما تا به حال حتی راجع بهش نمیدونین!

قم به جز مراکز مذهبی،شهر توریستی است!

خب هر کس که میخواد بره قم، همه میگن به جای ما هم زیارت کن!

انگار فکر می کنن قم فقط حرم حضرت معصومه و جمکران مقدس رو داره!

اما نه،باید بدونید این شهر جاذبه های گردشگری داره که اتفاقا خیلی قشنگو جذابن.

من یه لیست آماده کردم از جاذبه های گردشگری شهر قم و دوست داشتم شما هم با من ببینید چه پتانسیل جالب گردشگری در این شهر نهفته شده!

جاذبه های گردشگری شهر قم

درباره مادر کاروانسراهای ایران تا به حال شنیدید؟

کاروانسرای دیرگچین

این کاروانسرا مادر کاروانسراهای ایران نام گرفته!

این کاروانسرا به گفته خیلی ها در دوره صفوی ساخته شده و به نظر جزء 5 کاروانسرای اصلی ایران است.

این کاروانسرا رو با سرچ اسمش در گوگل ببینید و ببینید چقدر زیباست!

دریاچه نمک قم

کویر گرد ها و عاشقان کویر دقت کنند که منطقه توریستی دریاچه نمک رو حتما ببینند!

این کویر شب های پر ستاره فوق العاده ای داره که بسیار جذاب و زیباست

مسجد فیضیه

مرکز داشنمد شدن بسیاری از علمای برجسته قم این مدرسه بوده.

بسیاری از توریستها به این شهر میان که این مدرسه رو ببینند.

علمایی مانند فیض کاشانی و آیت الله طالقانی از مدرسان برجسته این مدرسه بوده اند.

مسجد اعظم جمکران

من به شخصه این مسجد رو فوق العاده ترین مکان مذهبی میدونم.

این مسجد به جد حالتون رو خوب می کنه و شما رو به اصل خودتون بر میگردونه.

حتما از این مسجد دیدن کنید.

جالبه بدونید که جمکران نام یک روستا در همون اطرافه و این روستا هم در نوع خودش بسیار جالب و زیبا و پر از بناها و قلعه های تاریخیه.

حرم حضرت معصومه

دیگه ههمون ساحت مقدس حضرت معصومه رو دیدیم و میشناسیم.

حرم حضرت معصومه به طور متوسط روزانه حدود 8000 زائر رو به خودش راه میده

معماری زیبای این مسجد زبان زد هست.

طلاب حوزه علمیه و رفت و آمد به قم!

طلاب زیاذی برای اتمام درس روحانیت و طلبگی به قم میرن.

افتخار این رو دارم که خودمو یک طلبه بدونم و من هم در ماه چند بار به قم در حال رفت و آمد هستم.

برای همین با هم سنگرام تصمیم گرفتیم که یه فکری به حال رفت و آمد بکنیم.

از سالها پیش عاشق خودروهای ون بودم و علاوه بر درس طلبگی گاها بصورت تخصصی در اون حوزه فعالیت داشتم!

بالاخره که هر روز بسیاری از طلاب عزیز رو به این شهر می برم و میارم.

اگر شما هم دائما به این شهر در حال رفت و آمد هستید،برای قم ون کرایه کنید و به صرفه و راحت برید و بیایید!

سخن آخر

دوستان عزیز،قم رو عزیز بدونید!

برای حال دلتون هم که شده حتما به این شهر بیاید و راز و نیاز کنید و برگردید.

اگر نگران رفت و آمد هستید،من میتونم کمکتون کنم.

به من پیام بدید.

لازمه بگم تور های چند روزه به این شهر هم با تهیه غذا و مکان هم از بنده حقیر بر میاد.

خوشحال می شم با من در ارتباط باشید :)



:: برچسب‌ها: قم , ون , کرایه ون , کرایه ون در قم , اجاره ون ,
:: بازدید از این مطلب : 311
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 26 آذر 1398 | نظرات ()

صفحه قبل 1 صفحه بعد